Donnerstag, 26. November 2015

Kostenlos Min søsters børn (1966) Online Filme Schauen

Min søsters børn Kostenlos Online Schauen Deutsche

Ansehen Min søsters børn Film in High Definitin.   Herunterladen Min søsters børn mit hoher Qualität HD 720p und High-Speed-Download.

Min søsters børn Synopse :


Ideen med at lade en teoriplaget børnepsykolog passe børn var genial. Axel Strøbye er cand. Psyk. Erik Lund. Han er ungkarl, med et videnskabeligt erfaringsmateriale der består i meget svære ord for ret enkle begreber. Begreber, som enhver mor og far vil nikke genkendende til, og som dagligt løses af tusinder af familier som en del af hverdagen. Men, da Erik Lund skal til at forsvare sin doktordisputats i børnepsykologi, vil skæbnen, at han skal passe sin søsters 6 frække unger i en uge! Og som altid, når videnskaben blander sig - ender det i et afsindig festligt, organiseret kaos. Ved hjælp af naboens datter, Lisbeth (Birgit Sadolin) - der heldigvis er barneplejerske, overlever paniske onkel Erik. Men han erkender, at hele den psykologiske verdens tiljublede teorier, måske bare ER teorier, sålænge børn ER forskellige. Og det er de - lykkeligvis.





Filme Poster :








Min søsters børn details :


  • Genre : Family, Comedy

  • Veröffentlichung : 1966-09-30

  • Dauer : minuten

  • Bildqualität : 720p HD, 1080p HD

  • Vote : 1 count



  • Min søsters børn Trailer :